19 Kasım 2008 Çarşamba

İstanbul




İstanbul,özledim ve özlüyorum seni...
Yakalasam diyorum bir daha ki Haydarpasa expresini...
İnsem yine sabahın erken saatinde,izlesem güzelligini...
Karsılasa beni Kadıköy sahili...
Derin derin ceksem icime kokunu,ilk nefesimmis gibi...



Yaksam ilk sigaramı,ben geldim desem bogaza...
Selamımı ilk martılar alsa...
Ve dalgalar beni karsılasa...




Ardından dalsa gözlerim insanlarına,kalabalıgına...
Gülümsesem sana ve insanlarına...
Bir yerlerde Cem Karaca calsa...
Ve ben anlatsam bogazı ve seni,ona..
İnandırsam onu gercekten gülen insanlara...
Birde benden dinlese seni ya?
İnansa bu gercek İstanbul aşıgına...





Günesli olsun hava geldigimde...
Aglama son gelisim gibi arkamdan sessizce...
Dayanamıyorum yagmurlu havalardaki gidislere...
Bu kez güzel ayrılalım,benden aldıklarını dert etme...
Anlam katıyor sana,yasadıklarım seninle...
Ayrı bir İstanbul olusuyor icimde..
Ve daha bicimleniyorsun gittikce...
Anılar birikiyor her gelisimde...
Bir baska oluyorum bende,artık İstanbul diyince...




Büyüyorum işte seninle...
Az kaldı gelicem ve geliyorum yine...
''Şehirlerin Şehri'' az kaldı bulusmamıza,bekle...
Karsılasıcaksın yine baska bir benle...
Anlatıcam sana herseyi o güzel gecelerinden birinde...
Aglicam belkide ama sen sakın bana eşlik etme....
Bu kez güzel ayrılalım,benden aldıklarını dert etme...


CEM KARACA-HEP KAHIR




-lilith-


0 yorum: