18 Kasım 2008 Salı

Angelica'ya


Sanırım seni hatırlatıcak su günlerden sonra her sabah ezanı...
Öle alıstım ki seninle yapmayı her gecenin sabahını...
Ve yeni günü güzel bir kahveyle karsılamayı...
Ardından da sabahın köründe bakmayı,kahve falı...
Sevdim seninle paylasmayı hayatın her anını...
Bazen bir sigarayı bazense kücücük bir odayı...

Zevk veriyor anılarımızı biriktirmek birlikte..
Kendimizi sokaga atmayı gecenin bir saatinde...
Paylasmak hayallerimizi ve koymak birbirimizi gelecegimize bile...
Ya da mutlu etmesi bizi konusmak saatlerce...
Bazen bir cafe kösesinde...
Bazense dalmısken düşlerin en dibine...

Seviyorum ucuk kacık halini,bazen gülmeni deli deli...
Atmanı cantana cüzdanından önce fotograf makineni...
Ve savurup saclarını yürümeni havai havai...
İnan istemem hic degismeni...
Zaman götürsede senden birseyleri...
Sen hep böle kal biraz düsünceli biraz düşlerine kaptıran kendini...
Seviyorum hayatında baş köşeye koymanı hayallerini...
Önce inanıp sonra inandırmaya başlamanı herkesi...
Teşekkür ederim hatırlattıgın icin bana hayatın zevklerini..
Ve paylastıgın icin duygularını ve hislerini...
Sen hep böyle kal biraz düsünceli biraz düslerine kaptıran kendini...

-lilith-

3 yorum:

buraneros dedi ki...

başka bir yazının içinden çıkıp geldim.iyiki de gelmişim:))İfade ediş sıcak içten ve samimi,arkadaşın şanslı:)

Dilara TAN dedi ki...

Nasıl güzel anlatmşsın ya bayıldım bu yazıya. Gerçekten bayıldım.

lilith dedi ki...

teşk edrm=) tamamen içimden gelerek aniden cıkan bi yazı,güzel seyler duymak sevindirici