14 Kasım 2008 Cuma

Günaydın Sevgilim!

Yagmurlu başlayan sabahın ardında işte actı güneş sonunda!
Güzel bir gün başladı ''Günaydın sevgilim,ne güzel bir gün degil mi?'' sarkısı tadında...
Ve ben uykusuz bir gecenin ardından mutfaga koştum sabahın coşkusuyla...
Şöyle güzel bir aile kawaltısı yapmak istedi canım ,dostlarımla...
Yumurtayı çırpmaya başladım,patatesler kızarırken tavada...
Güzide bir sofra hazırladım,şarkıdaki neşeli hatun modunda...
Sahi ne özlemişim,Kahvaltı hazırlamayı yeni yeni uyananlara...
Kaşıktan bi mikrofon ve sarkının sözleri dilimde başlıyorum dansa...
Bir elim yumurtada digeri tostta...
Aklımda unutmadım tabiki çayı da...
Ritimlerim ekleniyor koşturmama...


Müzigi hissediyorum içimde...
Uyandırıyorum tek tek herkesi neşeli bir gülümsemeyle...
Yumurtanın kokusunu hissetmemle...
''FIRLA!'' diyor bir ses içimde...


Ve işte eserim,güzel bir güne güzel bir armagan...
Neşeli bir sofra göz dolduran...
Herşeyi bir kenara bırakıyorum ne varsa canımı yakan...
Sadece özledigim kahvaltıya odaklanıyorum o an...
Yine de tutamıyorum kendimi şarkıya aynen devam...
''Günaydın Sevgilim!'',günaydın sana da ....Gülümse biraz bu güzel günün hatrına...

ŞEBNEM FERAH-GÜNAYDIN SEVGİLİM




-lilith-


0 yorum: