27 Ocak 2010 Çarşamba

Gülümse Yinede Bebek...Herzamanki gibi...





Hani ilk karşılaştıgımızda gülümseyişime cevap verişin gibi bebek...
Gülümse sen yinede tüm olanlara...Hatta benim gibi kocaman kahkahalar at!
Şu an yanında olamasamda varmışım gibi çınlasın kahkahaların...
Bir sigara al ve gel odama...Otur yatagın ucuna...Çek bir nefes ve anlat!
Sonra kahkalarla gülelim herzamanki gibi...






Herzamanki gibi parka gidelim bebek...
Beraberce kazalım sert topragı...
Ayıklayalım karşımıza çıkan sert taşları...
Bize bakan gözlere aldırmadan..parkın en kuytu köşesinde...
Sonra kutuyu sana uzatayım ben yine...
Bilirsin bakamam,dayanamam görmeye...
Rüzgara dönüp yüzümü sigarama sarılayım...
Sen ise göm kutudan çıkarıp birer birer düş kırıklıklarımızı...
Aman dikkat et bebek,ellerini kesme..Çok keskindir onların uçları...





Sonra sarılıp birbirimize,gülelim gözyaşlarımıza...
Arka yoldan eve gelirken toplayalım birer birer...
O kız çıksın karşımıza...
Anlatsın yine...Ama bize degil herzamanki gibi kendisine...
'hayır yemek yapmaya gidicem şimdi.. hayır gelemem...Yemek var dedim ya ocakta bırak beni gidiyorum! '
Bizde kendimizi hayalet gibi hissetmenin keyfine varalım...
Sonra kendimizi onun yerine koyalım...
Olmayanlarımızla konuşalım...
Olmayanlarımıza neden olmadıklarını soralım!
Neden olamadıklarını...





Eve gelelim ardından...Arka sokaklardan aldıgımız erzakları koyalım tezgahın üzerine...
Günahlarımızı kurulayalım hemen...
Saçlarımızdan damlasın azapları..
Acıtamazlarki canımızı..Alışkınız biz buna..
Herseferinde gökyüzü bizimle aglıyor ne de olsa...
Yemek yapmaya koyulalım bebek...Herşeye ragmen...
Biraz gözyaşı dökelim...Ölünceye kadar kawuralım hüzünleri!
Birazda espri serpelim...Serpelim ki acısını alsın...
Umutda katalım bebek...Umut olmadan tadına varamayız bu yemegin...

Ardından sofrayı hazırlayalım bebek...
Güzelcene süsleyelim...Mezeleri unutmadan...
Sen dertlerini ince ince kıy...ben sorunları dograyayım...





Başlayalım o kocaman iştahımızla..
Herzamanki gibi midemize dokunsun o da ...
Sonra banyoda bulalım kendimizi..
Kahkalarla gülelim yine halimize!
Sırayla koşalım banyoya her güldügümüzde!
Ama ödün vermiyelim oburlugumuzdanda..
Acıkıp tekrar koyulalım pişirmeye!

Gülümse bebek..Al sigaranı gel yine...
Ben hep buradayım...
Atlarım yine her sabah üstüne...
Sen kederlerimizi demlerken...
Ben sıcacık hayaller alamaya çıkarım...
Sonra senide süriklerim dışarı yine..
Ben hep buradayım bebek..Merak etme..






Ve bagıralım yine beraber o parkta...
'HER YER BEMBEYAAAZZZ OLMUŞŞŞŞŞ' diye..
Hoplayalım zıplayalım iliklerimize kadar gülelim...
Hatta istersen bogazlı kazakta giyelim=)
Hani şu birtülü alışamadıgımız sıkıcı kalın kazaklardan..
Ardından aynı şeyi tekrarlayalım

'Resmen donduk haa =) ! '

Seviore seni bebek...Gülümse sen..Gülümseki..
Kirlenmesin parkımız...Her yer bembeyaz olsun..
Bembeyaz olsun ki...
Kimseler göremesin,kapatsın gömdüklerimizi..
Gülümse yinede bebek..Herzamanki gibi...

0 yorum: