20 Şubat 2009 Cuma

Biliyor musun Che?Bakma Öyle..Gelemedi Titi...Çok istedigi halde..





Korkmuyorum ne hayattan ne de insanlardan...
Ne senden...Ne de senin gibilerden...
Yaşanmışlar degil,korktugum yaşatılanlar...
Acı degil korktugum,acı çeken kanayan insanlar...
Rengin beyaz degildi hiçbir zaman bende...
Kızıl giyen doktorlardandın zihnimde...
Hani şu yıldızı hiç sönmeyen gökyüzünde...
Bilir misin korkum layık olamamaktır ona ve onun gibilere...
Korkum çeviremem yüzümü gün gelirde
Bakamam yüzüne diye...
Korkum layık olamamktır ne Deniz'e ne de Che'ye



Dedigi gibi şarkıda bilirsin çok severim ya alırma gönülü...
Görmek istersen denizi yukarıya çevir yüzü...
Deniz gibi bir gökyüzü...
Mavi görmek isteyince bakıyorum kafamı kaldırıp Deniz'e
Mavisi umudumu körüklüyor kavuşuyorum düşlerime...
Karanlıkta kalınca da sıgınıyorum Che'ye...
İzin vermiyor yolumu kaybetmeme...



Yalnız olacakmışım demek Küba'ya gittigimde...
Kimbilir bahsederim belki de..
Bir yudum romdan alıp purodan bir nefes çekince...
Biliyor musun Che, Titi diye biri vardı ,çok istedigi halde gelemedi o diye...



-lilith-


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bir özlem ulaşılamıyana dair. Ama bi yandanda o sol nefesin erdiği umutlu olmanın beklentisi mecutr dizelerde. Tebrikler gayet güzeldi. Titi'nin umudunun gerçekleşmesi dileğiyle...

lilith dedi ki...

teşk edrm=) aslında beraber kurulan bir hayaldi olmadı...